24 sierpnia 2015

Pomysł na biurko pod oknem

Muszę przyznać, że bardzo podobają mi się biurka ustawione pod oknem! Nie każdy ma wymarzone widoki za oknem, ale Ci którzy mają piękną zieleń, przyrodę wiedzą o czym mówię. Przy takim krajobrazie przed oczami nawet łatwiej zabrać się za pracę :) Jest tylko jeden minus-światło. Warto zwrócić uwagę na fakt w jakich godzinach najczęściej pracujemy przy biurku i o jakiej porze dnia wpada do pomieszczenia najwięcej światła i z jakim nasileniem.
Najlepiej zamontować na oknie roletę, która z pewnością ułatwi nam pracę.



Chcesz nieco bardziej pokombinować z aranżacją biurka? Podsuwam dwa pomysły!:)
1.Biurko we wnęce
Jeśli w pokoju okno znajduje się we wnęce, blat do biurka możemy zamówić na wymiar. Jest to bardzo korzystna opcja, ponieważ można w ten sposób wykorzystać całą szerokość wnęki. Niekiedy zdarza się również, że wnęka ma np. ściany pod skosem-w takim przypadku blat na zamówienie będzie z pewnością najlepszym rozwiązaniem. Można zamontować go bezpośrednio do ściany lub umieścić na kozłach lub np. drewnianych nogach.




2.Biurko na całej szerokości pokoju
Dla tych, którzy lubią mieć dużą przestań do pracy, lub dzielą pokój np. z rodzeństwem - dobrym pomysłem będzie zamontowanie biurka lub blatu na całej szerokości pokoju.

Masz blat, ale nie masz go na czym umieścić? W Ikei dostępne są drewniane lub metalowe kozły, których wysokość można samemu ustawić w zależności od potrzeb.





2 komentarze

  1. bardzo super i ciekawy post, tylko niestety ja mam biurko przy ścianie, ale chce zrobic przemeblowanie, wiec dziekuje za inspiracje!
    zapraszam takze na mojego bloga http://beautyis-life.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam biurko pod oknem. Zrobiłem je samodzielnie z palet drewnianych.

    OdpowiedzUsuń

TOP